Regulamin sklepu

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2024 r.

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa:
    1. zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, dostarczania Klientom produktów, uprawnień Klientów do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji, a także sposób dokonywania zwrotów produktów.
    2. rodzaj, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej www https://www.gpph-group.com/pl/sklep/.
  2. Sklep stanowi własność Krzysztofa Rzeźnik i Wiesława Piechota – wspólników spółki cywilnej działającej pod firmą: GPPH s.c., ul.  Racławicka 7, 39-300 Mielec, NIP: 8172185047, REGON: 368399534, (dalej również jako: „Sprzedawca”).
  3. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pomocą:
    • poczty elektronicznej – pod adresem: kontakt@gpph.pl;
    • poczty tradycyjnej – pod adresem: ul. Racławicka 7, 39 – 300 Mielec;
    • telefonu – pod numerem +48 573 568 355
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa – wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść Konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  5. Usługa jest świadczona w sieci Internet na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu oraz Sklepu, niezbędne jest łącznie:
    1. połączenie z siecią Internet;
    2. posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
    3. korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies;
    4. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  7. Do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień na produkty wymagany jest komputer albo inne urządzenie (smartfon, tablet) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  8. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji. Złożenie zamówienia na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu nie wymaga zarejestrowania się zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  9. Użytkownik jest uprawniony i zobowiązany do korzystania z Serwisu stosownie do jego przeznaczenia.
  10. Użytkownik od momentu rozpoczęcia korzystania z Serwisu jest zobligowany do powstrzymywania się od jakichkolwiek zachowań, które mogłyby wpłynąć negatywnie na właściwe funkcjonowanie Sklepu oraz Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu lub jego elementy techniczne, w tym dostarczania/rozsyłania treści o charakterze bezprawnym. W szczególności zabronione jest korzystanie przez Użytkowników z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi).
  11. Usługodawca informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa ust. poprzedzającym korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Usługodawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet.

§ 2. Definicje

Administrator danych osobowych – GPPH S.C. K. Rzeźnik, W. Piechota, z siedzibą pod adresem ul. Racławicka 7, 39-300 Mielec, o numerze NIP: 8172185047, REGON: 368399534 zwanej dalej jako „GPPH” lub „Sprzedawca”;

Biuro Obsługi Klienta – biuro obsługi Klienta dostępne pod numerem telefonu zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu oraz przez formularz kontaktowy za pośrednictwem sieci Internet pod adresem;

dzień roboczy– dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy;

formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający wybór produktu oraz złożenie Zamówienia;

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, wyposażona w zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w szczególności dokonująca zakupów;

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający ze Sklepu, w szczególności dokonujący zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 kodeksu cywilnego);

koszyk – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta produktów obejmowanych zamówieniem, przeznaczonych do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia: liczby produktów, sposobu i adresu dostawy, danych do faktury, faktury elektronicznej, formy płatności;

Niezgodność – rozumie się przez to:

  • niezgodność produktu z Umową sprzedaży (kryteria oceny zgodności produktu z Umową sprzedaży określa art. 43b ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta) albo
  • niezgodność Usługi Konta z Umową o dostarczanie Usługi Konta (kryteria oceny zgodności Usługi Konta z Umową o dostarczanie Usługi Konta określa art. 43k ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta);

Opinia – opinia Klienta o nabytym przez niego produkcie, wyrażona poprzez przypisanie produktowi punktów w skali określonej przez Sprzedawcę lub poprzez opis doświadczeń związanych z produktem;

podmiot realizujący płatność – podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą;

Polityka prywatności– dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę, stanowiący załącznik do Regulaminu;

przedsiębiorca na prawach konsumenta – oznacza Klienta będącego osobą fizyczną, który dokonuje zakupów w Sklepie, a zakup ten jest bezpośrednio związany z jego działalnością gospodarczą i gdy z treści zawieranej umowy wynika, że nie posiada ona dla tego przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej określonego na podstawie danych ujawnionych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

produkt – przedmiot znajdujący się w asortymencie Sklepu, który może być objęty zamówieniem Klienta;

produkt pełnowartościowy – przedmiot znajdujący się w asortymencie Sklepu, który może być objęty zamówieniem Klienta i który jest fabrycznie nowy oraz wolny od wad.

produkt outletowy – przedmiot znajdujący się w asortymencie Sklepu, który może być objęty zamówieniem Klienta i który oferowany jest w obniżonej cenie z uwagi na wady fizyczne, uszkodzenia lub inne cechy, które wpływają na jego pełną wartość użytkową. Sprzedawca wyraźnie informuje Klienta o tych wadach, które mogą obejmować m.in. rysy, odpryski, niewielkie deformacje czy inne niedoskonałości. Produkt outletowy może również być produktem używanym lub wykorzystywanym wcześniej przez Sprzedawcę w celach ekspozycyjnych, co może wpływać na jego stan wizualny lub techniczny. Każdy produkt outletowy zawiera szczegółowy opis wszelkich wad, stanu użytkowania oraz ewentualnej ekspozycji, co pozwala Klientowi na podjęcie świadomej decyzji zakupowej.

Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego wraz z załącznikami, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną

Serwis – strona www prowadzona przez Usługodawcę pod adresem www https://www.gpph-group.com/pl/sklep;

Sklep – sklep internetowy dostępny na stronie internetowej pod adresem https://www.gpph-group.com/pl/sklep  prowadzony przez Usługodawcę;

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, na podstawie, której Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność produktu i wydać mu produkt, a Kupujący zobowiązuje się odebrać produkt i zapłacić Sprzedawcy cenę;

Usługodawca – Krzysztof Rzeźnik i Wiesław Piechota wspólnicy spółki cywilnej działającej pod firmą: GPPH s.c., ul.  Racławicka 7, 39-300 Mielec;

Usługa Konta – usługa cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, polegająca na utworzeniu i utrzymywaniu przez Sprzedawcę Konta na rzecz Użytkownika;

Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pomocą formularza zamówienia i stanowiące ofertę zawarcia umowy.

§3. Przedmiot Usług

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Serwisu usługi drogą elektroniczną polegające na umożliwieniu złożenia zamówienia w Serwisie na produkty w Sklepie. W Serwisie dostępne są następujące nieodpłatne usługi elektroniczne związane ze Sklepem: konto oraz formularz zamówienia.
  2. Świadczenie usługi drogą elektroniczną przez Usługodawcę jest bezpłatne.
  3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegających na umożliwieniu złożenia zamówienia w Serwisie i poprzez wypełnienie formularza zamówienia jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia bądź rezygnacji z jego złożenia przez Użytkownika.
  4. Korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w Serwisie. Złożenie Zamówienia następuje po spełnieniu łącznie następujących kroków:
    1. kliknięciu pola „Dodaj do koszyka” lub „Kup teraz”;
    2. wybraniu sposobu płatności i dostawy;
    3. wypełnieniu formularza zamówienia,
    4. kliknięciu pola „Kupuję i płacę”,
    5. opłaceniu zamówienie w jednym z dostępnych sposobów płatności.
  5. W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, sposób płatności poprzez usługę Przelewy24.

§4. Warunki rejestracji w Sklepie i zakładania konta

  1. W celu zawarcia Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Użytkownik może wykonać następujące czynności:
    1. wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie kliknąć w zakładkę „Nie masz konta? Załóż je tutaj”,
    2. w wyświetlającym się formularzu wpisać następujące dane:
      • wskazanie płci za pomocą zaznaczenia właściwego checkbox’a;
      • imię i nazwisko;
      • firma (opcjonalnie);
      • Numer NIP (opcjonalnie);
      • adres poczty elektronicznej;
      • stworzone przez Użytkownika hasło do Konta;
    3. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a o przetwarzaniu danych osobowych oraz o oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;
    4. zaznaczyć checkbox’a o zgodzie na otrzymywanie oferty od partnerów Sprzedawcy oraz zapisaniu się do newslettera (opcjonalnie);
    5. kliknąć przycisk „Zapisz”.
  2. Kliknięcie przycisk „Zapisz” jest równoznaczne z zawarciem przez Użytkownika Umowy o dostarczanie Usługi Konta.
  3. Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta niezwłocznie pod kliknięciu przycisku „Zapisz”.
  4. Po utworzeniu Konta, Użytkownik może uzupełnić zapisane na nim dane obowiązkowe o następujące dane fakultatywne:
    • dodanie pierwszego adresu (m. in. alias, imię, nazwisko, firma, ulica, numer domu, numer lokalu, miejscowość, kod pocztowy, kraj; telefon, numer NIP);
    • zapamiętane karty płatnicze.
  5. Za pomocą Konta, Użytkownik może w szczególności:
    • przechowywać swoje dane osobowe;
    • składać Zamówienia oraz przeglądać historię oraz szczegóły Zamówienia;
    • przypisywać karty płatnicze;
    • otrzymywać kupony rabatowe.
  6. Sprzedawca informuje, a Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zachowanie zgodności Usługi Konta z Umową o dostarczanie Usługi Konta nie wymaga instalowania przez Użytkownika jej aktualizacji.
  7. W przypadku braku udzielenia Użytkownikowi dostępu do Konta niezwłocznie po zawarciu Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Użytkownik ma prawo wezwać Sprzedawcę do niezwłocznego udzielenia dostępu do Konta. Wezwanie może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 3 Regulaminu. W przypadku, gdy Sprzedawca nie udzieli Użytkownikowi dostępu do Konta, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta.
  8. Ponadto, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta bez wzywania Sprzedawcy do udzielenia dostępu do Konta, jeżeli zachodzi co najmniej jeden z przypadków wskazanych w art. 43j ust. 5 Ustawy o prawach konsumenta.
  9. Niezależnie od postanowień ust. 7-8 powyżej, Użytkownik może w każdym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym. Ponadto, na podstawie art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia.
  10. Odstąpienie od Umowy o dostarczanie Usługi Konta albo jej wypowiedzenie, niezależnie od podstawy dokonania tej czynności, następuje poprzez złożenie Sprzedawcy przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta albo o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 3 Regulaminu. Sprzedawca usuwa Konto niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
  11. W przypadku korzystania przez Użytkownika z Konta w sposób sprzeczny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu lub dobrymi obyczajami, a także dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 (siedem) dni, poprzez złożenie Użytkownikowi oświadczenia o wypowiedzeniu za pomocą poczty elektronicznej. Po upływie okresu wypowiedzenia wskazanego w zdaniu poprzedzającym, Konto jest trwale usuwane. W czasie trwania okresu wypowiedzenia, Sprzedawca może zablokować Użytkownikowi dostęp do Konta, jeżeli jest to niezbędne w celu zapobieżenia popełnianiu dalszy naruszeń przez Użytkownika.
  12. Zablokowanie lub usunięcie Konta nie wpływa na wykonanie Umów sprzedaży zawartych przez Użytkownika przed zablokowaniem lub usunięciem Konta.

 

§ 5. Warunki realizacji zamówienia

  1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  2. Przedmiotem sprzedaży są produkty zarówno pełnowartościowe – fabrycznie nowe, wolne od wad, prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia przez Klienta, jak i produkty oferowane w ramach outletu. Produkty outletowe dostępne są w obniżonych cenach ze względu na specyficzne cechy lub wady, które mogą wpływać na ich wygląd lub funkcjonalność.

    Każdy Produkt outletowy jest szczegółowo opisany – w jego opisie znajdują się nie tylko informacje o cenie, ale również dokładne wskazanie wszelkich wad, uszkodzeń lub innych niedoskonałości, jeżeli takie istnieją. Dodatkowo, klient zostaje poinformowany, czy produkt był wcześniej użytkowany lub wykorzystywany przez Sprzedawcę do celów ekspozycyjnych. Produkty outletowe są dostępne w specjalnie dedykowanej zakładce Sklepu: „Outlet”. Dzięki temu Kupujący ma pełen wgląd w stan techniczny towaru i może podjąć świadomą decyzję o jego zakupie.
  3. Ceny produktów podane w Serwisie wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).
  4. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy; koszty dostawy zależą od wybranego sposobu dostarczenia produktu do Klienta, a także od wartości oraz cech zamówionego produktu (m.in. jego wagi i rozmiaru) i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta.
  5. Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę produktów wraz z kosztami dostawy wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
  6. Klient może składać zamówienia na produkty przez siedem dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
  7. W celu złożenia zamówienia na produkty Klient powinien:
    1. wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” lub „Kup teraz”;
    2. wybrać sposób dostawy i płatności przedmiotu zamówienia;
    3. wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu, a także numer telefonu do kontaktu z Klientem w sprawach związanych z zamówieniem lub zalogować się na swoje konto;
    4. zaznaczyć okienko: „Chcę otrzymać fakturę VAT” i wpisać dane do faktury, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona i wysłana faktura VAT; Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej;
    5. potwierdzić zamówienie przyciskiem: „Kupuję i płacę”;
    6. opłacić zamówienie w jednym z dostępnych sposobów płatności.
  8. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Usługodawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży zamówionego produktu w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
  9. Przesłanie zamówienia stanowi dla Usługodawcy informację o zainteresowaniu Klienta nabyciem produktu i nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży, stanowi natomiast ofertę zawarcia umowy, której przedmiotem jest sprzedaż produktu.
  10. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wysłane zostanie natychmiast potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Usługodawcę ze statusem „Oczekujące” lub „Oczekuję na płatność” w przypadku wybrania metody płatności „Przelew bankowy”.
  11. Zawarcie umowy sprzedaży produktu następuje w chwili zmiany statusu zamówienia na „Przyjęte do realizacji”. Przed tym okresem Usługodawca może po wcześniejszym kontakcie z Klientem zmienić warunki zawarcia umowy lub odstąpić od realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od niego.
  12. Umowa zawarta pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą dotycząca zakupu produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia z umowy sprzedaży produktu przez Usługodawcę jest miejsce dostawy pod adresem wskazanym przez Konsumenta.
  13. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Usługodawcę pełnej płatności lub w przypadku płatności realizowanej przez podmiot realizujący płatności, po potwierdzeniu przez ten podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności.

§ 6. Sposoby płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:
    • przelewem tradycyjnym na numer konta 28 1020 4913 0000 9602 0153 2647 – w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie sprzedawcy. (Wybrana metoda płatności wydłuża czas realizacji zamówienia o 1-2 dni)
    • karta płatnicza,
    • przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24.pl – w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu Przelewy24.pl informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności.
  2. Klient powinien dokonać płatności w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży w terminie określonym przez Usługodawcę przy zamawianiu (termin ściśle określony, w rozumieniu i ze skutkami określonymi w art. 492 kodeksu cywilnego), jeżeli wybrał formę przedpłaty. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Usługodawca może odstąpić od umowy sprzedaży bez wyznaczania terminu dodatkowego.
  3. Podmiotem świadczącym usługę płatniczą poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24 na rzecz Klienta jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, numer NIP 7792369887, zwana dalej „PayPro”. PayPro realizując Usługę Przelewy24 występuje jako dostawca usług płatniczych w rozumieniu Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych. PayPro może wykonywać czynności objęte usługą Przelewy24 za pośrednictwem agenta Organem sprawującym nadzór nad PayPro jest Komisja Nadzoru Finansowego. PayPro został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP 24/2014. Głównym miejscem wykonywania działalności jest wskazana wyżej siedziba spółki PayPro S.A., adres do korespondencji: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, adres poczty elektronicznej: serwis@przelewy24.pl.
  4. Decydując się na tę formę płatności, Użytkownik automatycznie zostaje przekierowany do systemu Przelewy24.pl.
  5. Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.

§ 7. Dostawa zamówień

  1. Usługodawca realizuje dostawę na terytorium Polski.
  2. Usługodawca zamieszcza w Sklepie informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia.
  3. Zamówione produkty są dostarczane do Klienta za pośrednictwem wskazanej przez Klienta formy dostawy:
    • kurier INPOST lub paczkomat INPOST na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru paczkomatu INPOST jako dostawcy, adresem dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia;
    • Kurier GLS na adres wskazany w formularzu zamówienia;
    • Kurier RABEN – dla przesyłek wielkogabarytowych.
  4. W dniu wysłania produktu do Klienta przekazywana jest na adres email Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Usługodawcę.
  5. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od dostawcy przesyłki spisania właściwego protokołu.
  6. Faktura dotycząca produktu będących przedmiotem umowy sprzedaży jest przesyłana w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta.
  7. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres dostawy, dostawca pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny.
  8. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego produktu do Sklepu przez dostawcę, Usługodawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt dostawy.

§ 8. Zasady reklamacji

  1. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi względem Kupujących niebędących Konsumentami jest wyłączona. Dalsze postanowienia niniejszego § dotyczą wyłącznie:
    1. Kupującego będącego Konsumentem albo przedsiębiorcy na prawach Konsumenta;
    2. Niezgodności produktu z Umową sprzedaży.
  2. Produkt dostarczony Kupującemu przez Sprzedawcę musi być zgodny z Umowa sprzedaży.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za Niezgodność istniejącą w chwili dostarczenia produktu Kupującemu i ujawnioną w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili, chyba termin przydatności produktu do użycia jest dłuższy.

    Reklamacja produktów outletowych – Zgodnie z art. 557 § 1 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. W związku z tym, jeśli wady produktów outletowych były jasno opisane w opisie produktu, Konsument albo przedsiębiorca na prawach Konsumenta nie może powoływać się na reklamację ani pociągać Sprzedawcy do odpowiedzialności z tytułu rękojmi za te wady.  Reklamacje odnoszące się do wad, o których Klient został poinformowany przed zakupem, nie będą rozpatrywane.   
  4. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Kupującemu przysługują uprawienia wskazane w art. 43d i n. Ustawy o prawach konsumenta. Realizacja uprawnień Kupującego wskazanych w zdaniu poprzedzającym następuje zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta oraz z postanowieniami niniejszego § 9.
  5. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Kupujący może złożyć reklamację zawierającą żądanie:
    1. naprawy produktu albo
    2. wymiany produktu
  6. Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@gpph.pl
  7. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Kupującego; adres poczty elektronicznej; numer Zamówienia; datę dostarczenia produktu; dokładny opis Niezgodności; żądanie naprawy albo wymiany produktu.
  8. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę żądania:
    1. naprawy produktu – Sprzedawca jest uprawniony do dokonania wymiany tego produktu;
    2. wymiany produktu – Sprzedawca jest uprawniony do dokonania naprawy tego produktu;
      – jeżeli wybrany przez Kupującego sposób doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży jest niemożliwy lub wymagałby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów.
  9. W przypadku, kiedy zarówno wymiana, jak i naprawa produktu są niemożliwe lub wymagałaby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów, Sprzedawca ma prawo odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży.
  10. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedawca udziela Kupującemu odpowiedzi na reklamację, w której:
    1. uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin realizacji żądania Kupującego;
    2. uznaje reklamację oraz informuje Kupującego o skorzystaniu przez Sprzedawcę z uprawnienia, o którym mowa w ust. 8 powyżej;
    3. odmawia doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży z przyczyn wskazanych w ust. 9 powyżej;
    4. odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.
  11. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
  12. W przypadkach wskazanych w ust. 10 pkt 1-2 powyżej, Sprzedawca na własny koszt doprowadza produkt do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego, uwzględniając specyfikę produktu oraz cel, w jakim Kupujący go nabył. Planowany termin doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży Sprzedawca wskazuje w odpowiedzi na reklamację.
  13. Kupujący udostępnia Sprzedawcy produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Kupującego produkt na swój koszt.
  14. Kupujący nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z produktu, który następnie został wymieniony.
  15. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Kupujący może złożyć Sprzedawcy oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży z przyczyn wskazanych w ust. 9 powyżej;
    2. Sprzedawca nie doprowadził produktu do zgodności z Umową sprzedaży zgodnie z ust. 12-13 powyżej;
    3. Niezgodność jest na tyle istotna, że uzasadnia odstąpienie od Umowy sprzedaży bez uprzedniego żądania od Sprzedawcy doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży;
    4. Niezgodność występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić produkt do zgodności z Umową sprzedaży;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi produktu do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
  16. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej.
  17. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży powinno zawierać: imię i nazwisko Kupującego; adres poczty elektronicznej; numer Zamówienia; datę dostarczenia produktu; opis ujawnionej Niezgodności; wskazanie przyczyny złożenia oświadczenia, wybranej spośród przyczyn wskazanych w ust. 15 powyżej; oświadczenie o obniżeniu ceny produktu, wraz ze wskazaniem obniżonej ceny produktu albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
  18. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli Niezgodność jest nieistotna.
  19. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość produktu niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości produktu zgodnego z Umową sprzedaży. Sprzedawca zwraca Kupującemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa do obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
  20. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Kupujący niezwłocznie zwraca produkt Sprzedawcy na jego koszt. Odesłanie produktu powinno nastąpić pod następujący adres:

    Krzysztof Rzeźnik i Wiesław Piechota
    GPPH s.c.
    ul.  Racławicka 7
    39-300 Mielec


  21. Sprzedawca zwraca Kupującemu cenę produktu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania produktu lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zwrot ceny dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  22. Zwrot produktów outletowych możliwy jest tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany w sposób wykraczający poza normalne sprawdzenie, a także, gdy produkt zachował pierwotny stan z dnia sprzedaży.
    1. W przypadku produktów outletowych, zwrot towaru nie wiąże się z możliwością wymiany produktu na inny ani z naprawą produktu. Sklep nie zobowiązuje się do doprowadzenia produktu do stanu zgodności z Umową sprzedaży.
    2. Za zwrot produktów outletowych Kupującemu przysługuje wyłącznie zwrot pieniędzy, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego Kupujący użył przy pierwotnej transakcji. W przypadku, gdy zwrot nie będzie możliwy na pierwotny sposób płatności, Sklep zastrzega sobie prawo do ustalenia alternatywnego sposobu zwrotu środków.

§ 9. Reklamacje dotyczące Usługi Konta

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu wyłącznie Użytkowników będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta.
  2. Dostarczana Użytkownikowi przez Sprzedawcę Usługa Konta musi być zgodna z Umową o dostarczanie Usługi Konta przez cały okres dostarczania danego Usługi Konta.
  3. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Użytkownik może złożyć reklamację zawierającą żądanie doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta.
  4. Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej pod adres: kontakt@gpph.pl .
  5. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Użytkownika; adres poczty elektronicznej; opis ujawnionej Niezgodności; żądanie doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta.
  6. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów.
  7. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedawca udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację wskazując, że:
    1. uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta;
    2. odmawia doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta z przyczyn wskazanych w ust. 6 powyżej;
    3. odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.
  8. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
  9. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca na własny koszt doprowadza Usługę Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając charakter Usługi Konta oraz cel, w jakim jest ona wykorzystywana.
  10. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Klient może złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności Usługi Konta z Umową o dostarczanie Usługi Konta jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta zgodnie z ust. 10 powyżej;
    3. Niezgodność jest na tyle istotna, że uzasadnia odstąpienie od Umowy o dostarczanie Usługi Konta bez uprzedniego żądania od Sprzedawcy doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta;
    4. Niezgodność występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Usługę Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Usługi Konta do zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Konta w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
  11. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 3 Regulaminu.
  12. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta; adres poczty elektronicznej; datę dostarczenia Usługi Konta;  opis ujawnionej Niezgodności; wskazanie przyczyny złożenia oświadczenia, wybranej spośród przyczyn wskazanych w ust. 11 powyżej; oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta.
  13. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Sprzedawca usunie konto niezwłocznie.

§ 10. Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (Konsument), może odstąpić od Umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia, to znaczy od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę inną niż dostawca (przewoźnik).
  3. Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. wysłać pismo e-mailem, pocztą) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy określonego w pkt 1.
  4. Klient może wypełnić wzór odstąpienia od Umowy sprzedaży określony poniżej, wydrukować oraz przesłać pocztą albo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  5. Bezpośrednio po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży biuro obsługi Klienta prześle Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Usługodawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem.
  7. Klient zobowiązany jest do zwrotu Usługodawcy produktu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jej cechy i funkcjonowanie.

    Produkt zwracany w ramach prawa do odstąpienia od umowy musi być oddany w takim samym stanie, w jakim został odebrany. W przypadku:

    produktów pełnowartościowych wymagane jest, aby były one nieużywane, nowe oraz w pełni kompletne.

    natomiast produkty outletowe powinny być nieużywane oraz zwrócone bez dodatkowych śladów użytkowania czy uszkodzeń, które mogłyby powstać po dokonaniu zakupu.
  8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.
  9. Usługodawca zwróci Klientowi uiszczoną przez Klienta należność zgodnie z postanowieniami § 10 Regulaminu.
  10. Postanowienia § 9 Regulaminu, odnoszące się do Konsumentów, stosuje się także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy:
    1. produkt jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Kupującego lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. produkt jest rzeczą, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, została nierozłącznie połączona z innymi rzeczami;

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

Jeśli chcą Państwo odstąpić od niniejszej umowy, prosimy o wypełnienie niniejszego formularza. Alternatywnie mogą Państwo także odstąpić od umowy w sposób przedstawiony powyżej.

 

– Adresat: Krzysztof Rzeźnik i Wiesław Piechota – wspólnicy spółki cywilnej działającej pod firmą: GPPH s.c., ul.  Racławicka 7, 39-300 Mielec

– Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów (*)

– Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

 

(*) niepotrzebne skreślić

 

§ 11. Zwrot należności Klientom

  1. Usługodawca dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:
    • zwrotu produktu z zamówienia na skutek wykonania przez Klienta prawa odstąpienia od umowy – Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
    • uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu lub usunięcia wady produktu;
    • odstąpienia od umowy przez Usługodawcę w sytuacjach określonych w Regulaminie i z mocy prawa.
  2. Usługodawca dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą płatniczą Klienta), przy użyciu, którego nastąpiła płatność na rzecz Usługodawcy, jeżeli Klient nie podał innego numeru rachunku w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.  

§ 12. Dane osobowe i prywatność

  1. Krzysztof Rzeźnik i Wiesław Piechota – wspólnicy spółki cywilnej działającej pod firmą: GPPH s.c., ul.  Racławicka 7, 39-300 Mielec, są Administratorami danych osobowych Klientów. Administratorzy dokonują współadministrowania danych osobowych Użytkowników i zwani są dalej Administratorem. Kontakt z Administratorem w sprawach dotyczących danych osobowych Klientów możliwy jest pod adresem siedziby lub za pośrednictwem e-mail: kontakt@gpph.pl.
  2. Usługodawca przetwarza dane osobowe podane przez Klienta w szczególności w celu rejestracji konta w Sklepie oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów, wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, prowadzenia marketingu bezpośredniego, prowadzenia korespondencji z Klientem.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę, znajdują się w Polityce prywatności, zamieszczonej na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Polityka prywatności”.

§ 13. Nadużycia

  1. Usługodawca może zablokować dostęp do konta Klienta i usług nieodpłatnych w następujących przypadkach:
    1. działania przez Klienta na szkodę Usługodawcy, to jest prowadzenia działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Usługodawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub treści wprowadzających w błąd;
    2. działania przez Klienta na szkodę pozostałych Klientów;
    3. naruszenia przez Klienta przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu;
    4. gdy zablokowanie dostępu do konta Klienta i usług jest uzasadnione względami bezpieczeństwa, w tym w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń lub innymi działaniami hakerskimi.
  2. Zablokowanie dostępu do konta Klienta i usług z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do usunięcia przyczyny zablokowania dostępu. Usługodawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do konta Klienta i usług drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
  3. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów – w ramach korzystania z usług – treści, które mogłyby:
    1. naruszyć dobra osobiste osób trzecich,
    2. naruszać prawa osób trzecich, w tym także prawa autorskie lub prawa własności przemysłowej;
    3. pozostawać w sprzeczności z interesem Usługodawcy, to jest treści stanowiących materiały o charakterze reklamowym/promocyjnym innego przedsiębiorcy lub produktu; treści nie związanych z działalnością Usługodawcy; treści, które są nieprawdziwe lub wprowadzają w błąd;
    4. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje lub przepisy obowiązującego prawa.
  4. W przypadku, w którym Klient lub inna osoba uzna, iż treść publikowana w Serwisie narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem – może On powiadomić Usługodawcę o potencjalnym naruszeniu. Usługodawca zastrzega prawo do usunięcia treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z usług, o których mowa w regulaminie.
  5. Usługodawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych w Serwisie treści.

§ 14. Opinie

  1. Kupujący, który dokonał zakupu produktu i skorzystał z niego osobiście, może przesłać Sprzedawcy Opinię dotyczącą tego produktu.
  2. Przesłanie Opinii może nastąpić poprzez wypełnienie przez Kupującego elektronicznego formularza udostępnionego w Sklepie. Równocześnie z przesłaniem Opinii, Kupujący powinien złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień (np. poprzez zaznaczenie checkbox’a w formularzu udostępnionym w Sklepie).
  3. Sprzedawca dokonuje publikacji Opinii w karcie produktu po uprzednim sprawdzeniu, czy nie narusza ona postanowień Regulaminu.
  4. Sprzedawca ma prawo usunięcia Opinii już opublikowanej, jeżeli okaże się ona niezgodna z Regulaminem już po jej publikacji.
  5. Sprzedawca nie ma obowiązku opublikowania otrzymanej Opinii.
  6. Opinia wysłana do Sprzedawcy nie może być przez Kupującego zmieniona lub usunięta.
  7. Zabronione jest umieszczanie w Opiniach:
    1. danych nieprawdziwych, sprzecznych z przepisami prawa lub dobrymi obyczajami;
    2. danych osobowych osób innych niż Kupujący;
    3. treści o charakterze reklamowym, promocyjnym, politycznym, religijnym lub dyskryminacyjnym.
  8. Wysłanie Opinii jest równoznaczne ze złożeniem przez Kupującego oświadczenia, że jest on wyłącznym autorem Opinii. Kupujący ponosi odpowiedzialność za treść Opinii oraz skutki jej publikacji (w tym również za naruszenia dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej podmiotów trzecich).
  9. Wysłanie Opinii jest równoznaczne ze udzieleniem Sprzedawcy przez Kupującego nieodpłatnej licencji niewyłącznej na jej wykorzystanie (dalej: „Licencja Kupującego”).
  10. Licencja Kupującego zostaje udzielona na czas nieoznaczony i bez ograniczeń terytorialnych oraz obejmuje wykorzystanie Opinii na następujących polach eksploatacji:
    1. utrwalanie i zwielokrotnianie w dowolnej ilości, dowolną techniką i w dowolnym formacie;
    2. rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób, za pomocą dowolnych środków przekazu, w szczególności poprzez publikację w Sklepie oraz w mediach społecznościowych Sprzedawcy.
  11. Licencja Kupującego upoważnia Sprzedawcę do udzielania dowolnie wybranym podmiotom trzecim dalszych licencji na korzystanie z Opinii. Dalsza licencja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, może być udzielona przez Sprzedawcę odpłatnie lub nieodpłatnie, wedle wyboru Sprzedającego.
  12. Kupujący zobowiązuje się do niewykonywania autorskich praw osobistych przysługujących mu wobec Opinii oraz upoważnia Sprzedawcę do wykonywania tych praw w imieniu Kupującego.

§ 15. Własność intelektualna Sprzedawcy

  1. Wszystkie elementy składowe Sklepu, w szczególności: nazwa Sprzedawcy; logo Sprzedawcy; zdjęcia i opisy produktów; zasady działania strony internetowej Sprzedawcy, wszystkie jej elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym również przepisów prawa Unii Europejskiej.
  2. Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej Sprzedawcy bez jego uprzedniego, wyraźnego zezwolenia jest zabronione.

§ 16. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Usługodawcą zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z ustawą z 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
    1. zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (wnioskodawca może wnosić o umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu) do wojewódzkiego inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę, na mocy art. 36 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej;
    2. zwrócić się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu o prawa majątkowe wynikłego z umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
  4. Informacje na temat zasad i procedur tych postępowań są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej pod adresem e-mail tutaj chyba jakaś zmiana informatyka, która jest zła.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  6. Konsument może zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu konsumenckiego drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (online dispute resolution, platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  7. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Powyższe zapisy mają charakter informacyjny i nie oznaczają wyrażenia przez Usługodawcę zgody na udział w pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).
  8. Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, do których należą:
    1. konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na świadczenie usług i prowadzenie sprzedaży przez Sklep;
    2. zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną przez Serwis;
    3. wprowadzenie nowych usług, rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Serwisu;
    4. zmiana warunków lub procesu zawierania umowy sprzedaży przez Serwis;
    5. poprawa obsługi Klientów oraz przeciwdziałanie nadużyciom;
    6. zmiana danych Sklepu, w szczególności nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków i danych zamieszczonych w Regulaminie;
    7. potrzeba usunięcia z treści Regulaminu błędów, omyłek pisarskich lub niejasności.
  9. Zmieniony Regulamin zostaje udostępniony na stronie Serwisu w zakładce „Regulamin Sklepu Internetowego” i jest dostępny w wersji elektronicznej i do nieodpłatnego pobrania w formacie PDF.
  10. O zmianie regulaminu Usługodawca poinformuje poprzez komunikat na stronie Serwisu oraz przesyłając powiadomienia Klientom na adres e-mail podany w ich kontach (wraz z załączonym regulaminem w formacie PDF).
  11. Termin wejścia w życie zmienionego Regulaminu wynosi co najmniej siedem dni od daty przesłania Klientowi powiadomienia o zmianie Regulaminu.

 

Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed zmianą Regulaminu

Nie zostawiłeś swojego wózka tak po prostu, prawda?

Zostawiasz koszyk? Zapisz go i wróć, kiedy Ci wygodnie!

Nie pozwól, by Twoje produkty przepadły. Podaj swój adres e-mail, a zachowamy zawartość koszyka na później.